به گزارش خبرنگار يزدفردا محمد رضا رحیمی مسئول دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی واحد یزد با بیان این مطلب گفت : آموزش ضمن خدمت ضامن ارائه مناسب خدمات است و چنانچه این کارگاهها بصورت منظم و هدفمند ودر راستای نیازهای واقعی کارکنان تدوین و اجرا شود ، علاوه بر افزایش عملکرد کارکنان و سازمان ، بهبود مهارت های مد یران و افزایش رضایت کارکنان و ارباب رجوع را نیز در پی خواهد داشت .
وی برنامه ریزی برای تربیت نیروی انسانی خلاق ، متفکر و مبتکر بر پایه اندیشه های نو و سازنده را یکی از اولویتهای مرکز مطالعات و آموزش نیروی انسانی عنوان کرد و اظهار داشت : این مرکز در راستای تحقق این مهم در سه ماه نخست سال جاری 17 دوره آموزش ضمن خدمت بالغ بر 340 ساعت برای کارکنان ، اعضای هیات علمی و مدیران برگزار نموده است که تعداد 435 نفر در این دوره ها شرکت داشته اند .
این عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد : در سال گذشته شاهد استقبال کارکنان از برگزاری کارگاههای آموزشی بودیم و امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب درخصوص برگزاری هر چه بهتر دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در سال 91 به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم و در اجرای صد درصدی کارگاههای پیش بینی شده در سال جاری طبق زمانبندی تقویم آموزشی کوتاه مدت دفتر مطا لعات و آموزش نیروی انسانی این واحد گام های موثری برداریم .
محمد رضا رحیمی خاطر نشان کرد : تلاش کرد ه ایم تا با برگزاری کارگاهها و به روز رسانی اطلا عات اساتید در زمینه های علمی روشهای نوین تدریس گام بردا شته و از سوی دیگر در جهت بررسی مداوم عملکرد کارکنان ، استاندارد سازی آنها و بهبود ارائه خدمات توسط کارمندان با برگزاری این کارگاهها بکوشیم .
لازم به ذکر است تفویم آموزشی دورههای ضمن خدمت دانشگاه با همکاری و هماهنگی هیات رئیسه دانشگاه و حوزه های مختلف دوره های مورد نیاز برنامه ریزی و زمانبندی شده است.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
پنجشنبه 28,نوامبر,2024